با حضور گسترده مردم در انتخابات، برگ زرین دیگری در جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد
نوشته شده توسط : zwembril

در این بیانیه كه نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می شود كه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان خارجی مورد تهدید و تحریم واقع شده است و عوامل داخلی آنها نیز در قالب فتنه گران و پیروان انحراف در پی آن هستند تا مشاركت آحاد امت اسلامی را مورد پرسش قرار دهند.

این بیانیه اضافه كرده است: بر همین اساس اگر انتخابات با مشاركتی پرشور، رقابتی، سالم و در امنیتی كامل برگزار شود، مجلس آتی، مجلسی كارآمد و درخور آرمانهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

این بیانیه ادامه یافته است: این مجلس می‌تواند از یك سو ظرفیت و زمینه لازم را برای اجرای الزامات دهه‌ چهارم انقلاب اسلامی فراهم آورد و از سوی دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید كرده و امواج خروشان بیداری اسلامی را فرا گیرتر كند.

در این بیانیه آمده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن دعوت از ملت شریف ایران جهت شركت پرشور و دشمن‌شكن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با ابراز تاسف از بداخلاقی های تبلیغاتی كه بعضا به چشم می خورد، از كاندیداها و طرفداران آنها درخواست می كند با توجه به تاكیدات رهبر فرزانه انقلاب و مراجع تقلید و بزرگان حوزه و دلسوزان نظام، نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی و تقوای سیاسی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی، زمینه‌ برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و رقابتی را فراهم كنند.

در پایان بیانیه با اشاره به اینكه بی شك در روز سرنوشت ساز 12 اسفند ماه نیز همه‌ تبلیغات جهاني و استكباري جهت حضور كمرنگ مردم ایران بی اثر شده، اظهار امیدواری شده است: نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آئینه‌ تمام ‌نماي اقتدار ملي و عزت اسلامی و ایستادگي بر سر منافع ملي و مقابله‌ با سلطه‌ جویان و سیطره‌ خواهانِ جهاني و بین‌المللي باشد.

/7404/ 380/





:: برچسب‌ها: موزه , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: